Самоврядування
Структура учнівського самоврядування
РІЧНИЙ план роботи на 2023-24 н.р.
Модель учнівського самоврядування
в ЗП(ПТ)О «Богодухівський регіональний центр професійної освіти Харківської області»
Лідер – це відповідально,
Лідер – це оригінально,
Лідер – це душа суспільна,
Особистість сильна, вільна!
Наша сила – наші дії,
Виправдаємо всі надії!
Рада лідерів– орган учнівського самоврядування (РУС), діяльність якого спрямована на створення сприятливих умов повноцінного становлення особистості, її успішноїінтеграції у суспільне життя, залучення до участі здобувачів освіти у державно-громадському управлінні закладом на принципах прозорості і відкритості.
Виконавчі комітети органу учнівського самоврядування ЗП(ПТ)О «Богодухівський регіональний центр професійної освіти Харківської області» працюють відповідно до Положення про повноваження виконавчих комітетів, яке затверджено на засіданні Ради лідерів23.09. 2022 року.
Організація роботи комітетів:
Засідання комітетів органу учнівського самоврядування ЗП(ПТ)О «Богодухівський регіональний центр професійної освіти Харківської області» проводиться один раз на квартал та по мірі необхідностіз метою подальшої роботи, підбиття підсумків діяльності, вирішення поточних питань.
Розширені засідання комітету обов'язково проводяться два рази на рік: для затвердження плану роботи комітету на поточний рік – на початку навчального року та для підбиття підсумків роботи комітету – наприкінці навчального року.
Комітет уповноважений приймати рішення за умови присутності більш як за 2/3 частини від його складу.
Комітети складаються з представників навчальних груп центру.
Представник від РУС обирається на засіданні РУС центру.
Голова комітету обирається на засіданні комітету.
1.Комітет з питань культури та відпочинку:
1. Збирає банк даних сценаріїв проведення різноманітних заходів як ділового, так і розважального характеру;
2. Допомогає іншим комітетам у проведенні масових заходів, конкурсів та зустрічей;
3. Веде літопис масових заходів організованих органом учнівського самоврядування.
4.Організовує огляди та конкурси художньої самодіяльності, технічної творчості;
5. Бере участь в естетичному оформленні кабінетів, загальних заходів, конкурсних робіт, виставок;
7. Висвітлює діяльність комітету в засобах масової інформації, на сайті та в соціальних мережах
2.Комітет праці та дисципліни:
1.Контролює виконання правил внутрішнього розпорядку здобувачами освіти центру;
2.Здійснює аналіз стану відвідування занять;
3.Налагоджує випуск інформаційних бюлетенів про стан відвідування в навчальних групах;
4.Бере участь у роботі штабу по профілактиці правопорушень,застосовує засоби впливу до порушників правил внутрішнього розпорядку, статутних вимог центру;
5.Контролює стан охорони праці та безпеки життєдіяльності здобувачів освіти;
6.Забезпечує профілактику асоціальної поведінки здобувачів освіти під час проведення виховних заходів, організації дозвілля та в побуті;
3.Навчальний комітет:
1.Контролює успішність здобувачів освіти центру;
2.Заслуховує на засіданнях ради лідерів здобувачів освіти, які систематично виявляють негативне ставлення до навчання;
3.Співпрацює з педагогами та радами навчальних груп у підготовці та проведенні предметних тижнів та олімпіад;
4.Надає всебічну допомогу в роботі навчальних кабінетів, гуртків, наукових товариств;
5.Пропагує культуру читання надбань української та світової літератури.
6.Висвітлює діяльність комітету в засобах масової інформації на сайті та в соціальних мережах.
4.Господарсько-побутовий комітет:
1.Здійснює заходи зі збереження матеріальної бази центру;
2.Залучає здобувачів освіти до участі в ремонті аудиторій, закріплених ділянок, приміщення центру;
3.Проводить екологічні заходи з озеленення закладу освіти , благоустрою прилеглої території;
4.Забезпечує санітарно-гігієнічні вимоги, контролює санітарний стан; організовує чергування в закладі освіти
5.Висвітлює діяльність комітету в засобах масової інформації на сайті та в соціальних мережах.
5.Інформаційний комітет:
1.Забезпечує широку інформацію про рішення конференції, засідань Ради.
2.Організовує випуск стінних газет, інформаційних бюлетенів.
3.Організовує конкурси, огляди стінної преси, відеокліпів навчальних груп.
пропагує досвід роботи центру в засобах масової інформації.
4.Налагоджує зв'язки та співпрацю з редакціями газет, журналів, радіо- та телепрограм для дітей та молоді.
5.Працює над створенням позитивного іміджу органу учнівського самоврядування серед громадськості, молоді.
6.Сприяє систематичному проведенню спільно з іншими громадськими організаціями, фондами навчання для членів комітету.
7. Висвітлює діяльність комітету в засобах масової інформації на сайті та в соціальних мережах.
6.Комітет з охорони здоров`я та спорту:
1.Забезпечує участь здобувачів освіти у спортивних секціях, гуртках, творчих групах;
2.Бере участь у підготовці та проведенні державних акціях, спортивно-оздоровчих масових заходів, змагань, спартакіад різноманітних напрямів;
3.Проводить туристичні походи здобувачів освіти у вихідні дні, під час канікул;
4.Пропагує здоровий спосіб життя.
5.Висвітлює результати роботи комітету в засобах масової інформації на сайті та в соціальних мережах.
7.Фінансовий комітет:
1. Надає допомогу бібліотекарам у поліпшенні стану підручників, що перебувають у користуванні;
2. Проводить рейди перевірки санітарного стану кімнат гуртожитків;
3. Проводить роботу зі спонсорами по удосконаленню матеріально – технічної бази закладу освіти (разом з адміністрацією );
4. Організовує ремонтні роботи у жилих кімнатах гуртожитків;
5. Проводить роз'яснювальну роботу щодо економного використання електроенергії, води та газу в центрі та гуртожитку;
6. Організовує генеральні прибирання центру, гуртожитку, проводить роботу з благоустрою приміщень та прилеглої території;
9. Висвітлює результати роботи комітету в засобах масової інформації на сайті та в соціальних мережах.
8.Комітет соціального захисту:
1.Виявляє в навчальних групах здобувачів освіти, які потребують підтримки: сиріт, напівсиріт, чорнобильців, дітей з малозабезпечених та багатодітних сімей;
2. Бере участь у розподілі та наданні матеріальної допомоги тим, хто її потребує;
3. Організовує роботу скриньки «гласності» (побажання, нарікання, тощо);
4. Організовує посильну допомогу ветеранам праці та колишнім працівникам центру;
5. Бере участь в організації заходів, присвячених вшануванню ветеранів Другої світової війни, учасників та ветеранів ООС(АТО) ;
6. Бере участь у роботі штабу по профілактиці правопорушень з питань вирішення конфліктних ситуацій (забезпечення публічного вибачення, попередження тощо).
МОРАЛЬНИЙ КОДЕКС ОРГАНУ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
ЗП(ПТ)О "Богодухівський регіональний центр професійної освіти Харківської області"
1. Всі рівні, незалежно від матеріального стану, національності, статі, раси та переконань!
.
2. Кожен повинен почувати себе безпечно, тому ніхто не повинен ображати іншого.
АГРЕСИВНІСТЬ — ОЗНАКА БЕЗСИЛЛЯ!
3. Кожен має право на ім’я і звертатися один до одного слід тільки по імені.
«НАЙПРИЄМНІШИЙ ЗВУК ДЛЯ ЛЮДИНИ - ЦЕ ЗВУК ЙОГО ІМЕНІ» Д. Карнегі
4. Ніхто не повинен відчувати себе приниженим та ображеним.
5. Кожен має право на власну думку з будь-якого питання.
МИСЛИТИ ПО-ІНШОМУ — НЕ ЗЛОЧИН!
7. Будь особистістю, відповідальною за свої слова та вчинки, завжди говори правду. Не хизуйся, особливо тим, що не с твоєю заслугою.
8. Не говори поза очі про людину.
Заповіді здобувачів освіти
ЗП(ПТ)О "БОГОДУХІВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ":
· Роби добро!
· Люби своїх близьких!
· Допомагай іншим людям!
· Наполегливо оволодівай знаннями!
· Не лінись і не шукай виправдання своїм недолікам!
. Краще віддати своє, ніж взяти чуже!